WELKE KANT WIL JE UIT?

Werken bij SDF betekent werken voor de toekomst. Sluit je aan bij ons team en help grenzen verleggen. Sta vooraan in het ontwikkelen van de nieuwste innovaties en heb antwoorden op de uitdagingen van onze wereld. Jouw vaardigheden zijn essentieel om de wereld van morgen vandaag mogelijk te maken.

 

 

Bekijk vacatures

Scope of work onderhoudscontract

Wat valt er onder het onderhoudscontract?

Voorbeelden van zaken die wel onder het onderhoudscontract vallen, zijn:

  • Korte helpdeskvragen die vallen binnen een maximum van 15 minuten per keer, tot een maximum van 4 uur per jaar. Als het meer tijd vergt, wordt het issue als tweedelijns support verder afgehandeld. Afhankelijk van de prioriteit zal deze dan verder worden uitgewerkt, waar kosten aan verbonden kunnen zijn.

Voorbeelden van zaken die onder het onderhoudscontract vallen mits deze te relateren zijn aan onvolkomenheden in de SDF-software, met uitzondering van situaties waarin Floriday foutieve informatie stuurt of in het geval van gebruikersfouten:

  • Situaties waarbij brieven niet worden geprint zoals verwacht.
  • Orders die niet doorkomen op Floriday met een foutmelding in de Floriday leverlijst.
  • Gegevens die van Floriday worden verwacht maar niet worden ontvangen.
  • Fouten in de berichtcommunicatie voor zover deze binnen de functionaliteit van SDF vallen.
  • Fouten die worden weergegeven onder de menu-optie "Meldingen" voor zover deze binnen de functionaliteit van SDF vallen.

Wat valt er niet onder het onderhoudscontract?

Voorbeelden van zaken die niet onder het onderhoudscontract vallen, zijn:

  • Het plaatsen van reguliere updates door consultants en helpdesk (update i.v.m. reparatie van bugs kunnen wel onder het onderhoudscontract vallen)
  • Werkzaamheden welke verband houden met server migraties
  • Aanpassingen van overzichten en/of raaplijsten, pakbonnen en facturen.
  • Toevoegen of aanpassen van functionaliteit en/of inrichting die momenteel nog niet beschikbaar of in gebruik is, zoals bijvoorbeeld het toevoegen van printers, overzichten en afzetwijzen.
  • Herstellen of converteren van data, behalve als dit gerelateerd is aan een update of softwarefout.
  • Beheren en aanpassen van het besturingssysteem of hardware, of aanpassingen in de configuratie bij de klant die leiden tot fouten binnen het SDF-programma.
  • Maken en onderhouden van back-ups.
  • Werkzaamheden die niet gerelateerd zijn aan de SDF-software.
  • Herstelwerkzaamheden aan de SDF-software als gevolg van aanpassingen of verkeerd gebruik door de klant of derden zonder voorafgaande toestemming van SDF.
  • Assistentie op locatie wanneer remote toegang bij de klant niet mogelijk is.
  • Modificatie en/of verbetering van de software op verzoek van de klant. Dit is alleen mogelijk na een offerte van SDF en/of bevestigd akkoord van de klant.

Wij zijn SDF Partners in workflow