Voorbeelden van zaken die wel onder het onderhoudscontract vallen, zijn:
- Korte helpdeskvragen die vallen binnen een maximum van 15 minuten per keer, tot een maximum van 4 uur per jaar. Als het meer tijd vergt, wordt het issue als tweedelijns support verder afgehandeld. Afhankelijk van de prioriteit zal deze dan verder worden uitgewerkt, waar kosten aan verbonden kunnen zijn.
Voorbeelden van zaken die onder het onderhoudscontract vallen mits deze te relateren zijn aan onvolkomenheden in de SDF-software, met uitzondering van situaties waarin Floriday foutieve informatie stuurt of in het geval van gebruikersfouten:
- Situaties waarbij brieven niet worden geprint zoals verwacht.
- Orders die niet doorkomen op Floriday met een foutmelding in de Floriday leverlijst.
- Gegevens die van Floriday worden verwacht maar niet worden ontvangen.
- Fouten in de berichtcommunicatie voor zover deze binnen de functionaliteit van SDF vallen.
- Fouten die worden weergegeven onder de menu-optie "Meldingen" voor zover deze binnen de functionaliteit van SDF vallen.